Šľahaný telový krém - Levanduľa 

NAVIA vs. MY-SYS  

Slovenská prírodná kozmetika na trhu


Kde bolo tam bolo, rozhodla som sa vyskúšať a nájsť nejaké rozdiely medzi dvoma veľmi podobne vyzerajúcimi produktami. Tieto naše dve slovenské značky prírodnej kozmetiky NAVIA (na obr. vpravo) a MY-SYS (na obr. vľavo) obe majú vo svojej ponuke levanduľový šľahaný telový krém. A keďže rada skúšam a porovnávam, rozhodla som sa pustiť sa do toho.
Oba výrobky sú určené na tvár a celé telo. Ja som sa rozhodla tieto výrobky používať len na tvár ako pleťový krém. 


MY-SYS- Levanduľa-šľahaný telový krém 60ml         NAVIA - Šľahaný telový krém - Levanduľový sen 60ml
Obaly oboch krémov sú veľmi podobného vzhľadu - sklenená nádobka s čiernym plastovým vrchnákom, v ktorom sa v oboch prípadoch nachádza 60ml šľahaného krému. Najprv som si dokonca myslela, že sa jedná o jeden a ten istý produkt, no pri objednávke som si uvedomila, že sú to dva rôzne produkty aj keď majú určité spoločné znaky. Konzistencia a farba šľahaného krému sú taktiež u oboch značiek rovnaké. Nikdy predtým som nepoužila šľahaný krém, a preto musím poznamenať, že ma táto "konzistencia" začala naozaj baviť. Nanášanie je veľmi príjemné šľahačkové a oba krémy sa okamžite po nanesení roztápajú .Vôňa je taktiež v oboch prípadoch veľmi podobná, prebíja v nej upokojujúca levanduľa.
Odlišné sú vo svojom zložení:

 Krém NAVIA obsahuje bambucké maslo, mandľový olej, avokádový olej, čistý vitamín E, levanduľový esenciálny olej, linalool, limonén, geraniol.




Krém MY-SYS obsahuje bambucké maslo, bio kakaové maslo, bio panenský kokosový olej, mandľový olej, bylinný macetát z harmančeka, nechtíka a pravých vanilkových luskov, levanduľový olej, silica z čínskeho dreva, vitamín E, linalool.


Oba krémy sú veľmi výživné a dajú sa používať ako denný aj ako nočný krém. Ako som už spomínala, nanášanie je veľmi príjemné a jednoduché, práve vďaka šľahanej konzistencii. Krémy som testovala v letnom období, dokoca som ich používala aj pod make-up a môj výsledok z používania je tu:

Mám citlivú a zmiešanú pleť (občas suchšia, občas mastnejšia) a vo výsledku vychádzam z dojmov pri použití konkrétne na tento typ pleti.  Levanduľový krém NAVIA je na môj typ pleti celkovo mastnejší a ťažšie sa vpíja, preto by som ho v mojom prípade použila ako nočný krém a ako pleťový elixír/masku. Pri suchšej pokožke je to myslím idealny pomocník na správne hydratovanie a liečbu pleti. Môžte ho lokálne nanášať na suchšie alebo popraskané časti tela, pretože má vynikájúce hydratačné účinky. Ideálny pod suchší make-up.

Na moju pleť je vhodnejší krém od značky MY-SYS, ktorý je síce tiež mastnejšej konzistencie, no pleť ho okamžite vstrebáva, nie je zaťažená a zostáva hydratovaná počas celého dňa. Používam ho aj pred nanesením make-upu, keďže vyrovnáva všetky nedokonalosti pleti, ktoré sa nanesením make-upu zvýraznia - šupinky po spálenej pokožke, suchšie miesta...

Oba krémy sú skvelými produktami v dostupnej cene. Okrem toho sú to naše Slovenské výrobky na ktoré by sme mali byť právom pyšní a podporiť ich výrobu.  Určite by nemali chýbať na Vašej poličke. 

Komentáre

Obľúbené príspevky